Воробйова Л.М. (2009) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 113-117.
|
Текст
Воробйова Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлюються психолінгвістичні аспекти навчання студентів іноземної мови, можливі шляхи використання психолінгвістичних методик у навчальному процесі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воробйова Л.М. Психолінгвістичні аспекти навчання іноземних мов / Л.М. Воробйова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 113-117. |
Ключові слова: | мовленнєва діяльність, комунікативні методики, особистісно орієнтоване навчання, нейролінгвістичне програмування |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 16 Бер 2021 19:21 |
Останні зміни: | 16 Бер 2021 19:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5118 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |