Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗОРОВА НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ СЕМАНТИЗАЦІЇ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ

Зінчук І.В. (2009) ЗОРОВА НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ СЕМАНТИЗАЦІЇ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 53-58.

[img]
Перегляд
Текст
Зінчук І.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Етап презентації нового іншомовного матеріалу, лексики зокрема, розпочинається із семантизації нових лексичних одиниць. Для цього існує певна система дій (спосіб семантизації), метою яких є встановлення зв’язку між формою слова та поняттям, предметом чи явищем, яке це слово позначає. Візуальні засоби презентації (демонстрація реальних предметів, малюнків, дій або жестів) надають можливість ефективно візуалізувати лексику за рахунок реальних предметів, малюнків, флеш-карток тощо і мають велике значення на початковій стадії навчання лексики.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Зінчук І.В. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І.В. Зінчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 53-58.
Ключові слова: презентація іншомовної лексики, способи семантизації лексики, лексичні навички, формування лексичних навичок, зорове унаочнення, види зорового унаочнення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 17 Бер 2021 09:55
Останні зміни: 17 Бер 2021 09:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5149

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу