Работій М.В. та Артемова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 124-129. ISSN 2518-7503
|
Текст
Работій М.В., Артемова О.І..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснена спроба теоретичного узагальнення сучасних наукових доробок з актуальної проблеми формування позитивної Я-концепції у юнацькому віці. Проаналізовані особливості самооцінної сфери сучасного студентства як яскравого представника юнацького віку. Представлені результати емпіричного дослідження змістових аспектів Я-концепції студентської молоді як складових, що опосередковують формування особистісних та професійних якостей майбутніх фахівців у галузі психології. А також, здійснені процедури порівняння отриманих результатів діагностичного обстеження студентської молоді першого та четвертого курсу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Работій М.В. Формування позитивної Я-концепції майбутніх практичних психологів / М.В.Работій, О.І.Артемова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 124-129. |
Ключові слова: | Я-концепція, самооцінка, самосвідомість, рефлексія, юнацький вік, студенти-психологи |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 04 Вер 2020 06:37 |
Останні зміни: | 04 Вер 2020 06:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/522 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |