Дуброва А.С. та Трофімчук В.М. (2009) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПЕРЕКЛАДУ І УМОВИ ЇХНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 126-129.
|
Текст
Дуброва А.С., Трофімчук В.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розглядаються проблеми психолого-педагогічних можливостей навчального перекладу і умови їхньої реалізації. Звертається увага на роль перекладу і ефективність використання його у навчальному процесі. У статті проаналізовано психологічну сутність навчального перекладу, умови і шляхи успішного оволодіння ним і практичного використання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дуброва А.С. Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А.С. Дуброва, В.М. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 126-129. |
Ключові слова: | навчальний переклад, професійний переклад, іншомовне говоріння |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 19 Бер 2021 08:51 |
Останні зміни: | 19 Бер 2021 08:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5238 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |