Щерба Т.В. (2018) АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 192-197. ISSN 2518-7503
|
Текст
Щерба Т.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Стaття присвячена особливостям адаптації дітей до школи з затримкою психічного розвитку. Здійснено спробу розкрити сутність понять: адаптації, її рівнів та відповідних їм рівнів здібностей, і порівняння факторів адаптації дітей з нормальних нервово – психічним розвитком і дітей з ЗПР. Висвітленні основні механізми, які впливають на дезадаптацію дітей з ЗПР, їх особливості протікання, механізми активної діяльності індивіда. Вказано, на взаємозалежність діяльності батьків і педагогів, на формування продуктивної шкільної адаптації дітей з ЗПР, тa побудову позитивного досвіду через активний розвиток творчих здібностей і не традиційних схем мислення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Щерба Т.В. Адаптація дітей до школи з затримкою психічного розвитку / Т.В.Щерба // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 192-197. |
Ключові слова: | адаптація, соціальнa адаптація, затримка психічного розвитку, соматичне благополуччя, емоційна прив’язаність, інтелектуальний розвиток, депривація, соціально – особистісний розвиток |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 07 Вер 2020 08:36 |
Останні зміни: | 07 Вер 2020 08:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/542 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |