Василькевич С.С. та Денейчук М.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 36-37.
|
Текст
Василькевич С.С., Денейчук М.О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Інклюзивна освіта для європейських держав – це не дивина. Там давно вже практикується така форма навчання. Для цих країн навчання дітей з особливостями розвитку та здорових однолітків разом має особливе значення, адже спілкування зі здоровими однокласниками та психологічна підтримка – головна ознака спеціальної освіти. Інклюзивне навчання набирає обертів і в Україні. Так у школах поступово з’являються
спеціальні навчальні класи для дітей з труднощами в фізичному або розмовному розвитку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Василькевич С.С. Особливості інклюзивного навчання в країнах Європи та України / С.С.Василькевич, М.О.Денейчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 36-36. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, розвиток, діти, навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 08 Вер 2020 06:32 |
Останні зміни: | 08 Вер 2020 06:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/548 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |