Василькевич С.С. and Денейчук М.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 36-37.
|
Text
Василькевич С.С., Денейчук М.О..pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Інклюзивна освіта для європейських держав – це не дивина. Там давно вже практикується така форма навчання. Для цих країн навчання дітей з особливостями розвитку та здорових однолітків разом має особливе значення, адже спілкування зі здоровими однокласниками та психологічна підтримка – головна ознака спеціальної освіти. Інклюзивне навчання набирає обертів і в Україні. Так у школах поступово з’являються
спеціальні навчальні класи для дітей з труднощами в фізичному або розмовному розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Василькевич С.С. Особливості інклюзивного навчання в країнах Європи та України / С.С.Василькевич, М.О.Денейчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 36-36. |
Uncontrolled Keywords: | інклюзивна освіта, розвиток, діти, навчання |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 08 Sep 2020 06:32 |
Last Modified: | 08 Sep 2020 06:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/548 |
Actions (login required)
View Item |