Іванова Л.І. та Ткач Т.В. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 45-48.
|
Текст
Іванова Л.І., Ткач Т.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано завдання предмета літературного читання в умовах організації освітнього простору Нової української школи, зміни у підходах учителів до літературознавчого компонента уроку, зокрема до реалізації літературознавчого принципу засобами уведення літературознавчої пропедевтики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Іванова Л.І. Реалізація літературознавчого принципу на уроках літературного читання / Л.І.Іванова, Т.В.Ткач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 45-48. |
Ключові слова: | літературна освіта, літературне читання, літературознавчий принцип, літературознавча пропедевтика |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Вер 2020 06:30 |
Останні зміни: | 09 Вер 2020 07:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/562 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |