Іванова Л.І. та Ткач Т.В. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 45-48.
| 
 | Текст Іванова Л.І., Ткач Т.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті проаналізовано завдання предмета літературного читання в умовах організації освітнього простору Нової української школи, зміни у підходах учителів до літературознавчого компонента уроку, зокрема до реалізації літературознавчого принципу засобами уведення літературознавчої пропедевтики.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Іванова Л.І. Реалізація літературознавчого принципу на уроках літературного читання / Л.І.Іванова, Т.В.Ткач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 45-48. | 
| Ключові слова: | літературна освіта, літературне читання, літературознавчий принцип, літературознавча пропедевтика | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 09 Вер 2020 06:30 | 
| Останні зміни: | 09 Вер 2020 07:03 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/562 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


