Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

Іванова Л.І. та Ткач Т.В. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 45-48.

[img]
Перегляд
Текст
Іванова Л.І., Ткач Т.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано завдання предмета літературного читання в умовах організації освітнього простору Нової української школи, зміни у підходах учителів до літературознавчого компонента уроку, зокрема до реалізації літературознавчого принципу засобами уведення літературознавчої пропедевтики.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванова Л.І. Реалізація літературознавчого принципу на уроках літературного читання / Л.І.Іванова, Т.В.Ткач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 45-48.
Ключові слова: літературна освіта, літературне читання, літературознавчий принцип, літературознавча пропедевтика
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Вер 2020 06:30
Останні зміни: 09 Вер 2020 07:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/562

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу