Лук’яник Л.В. та Бармак А.М. (2018) ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ЯК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 121-123.
|
Текст
Лук'яник Л.В., Бармак А.М..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті з’ясовано теоретико-практичні основи формування основних засобів логіко-емоційної виразності у читанні молодших школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Виразне читання як навчально-методична проблема / Л.В.Лук’яник, А.М.Бармак // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 121-123. |
Ключові слова: | виразне читання, види читання, засоби логіко-емоційної виразності читання, пауза, логічно наголошене слово, мелодика мовлення, мовна партитура |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Вер 2020 06:16 |
Останні зміни: | 10 Вер 2020 06:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/582 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |