ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ЯК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

Лук’яник Л.В. and Бармак А.М. (2018) ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ЯК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 121-123.

[img]
Preview
Text
Лук'яник Л.В., Бармак А.М..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано теоретико-практичні основи формування основних засобів логіко-емоційної виразності у читанні молодших школярів.

Item Type: Article
Additional Information: Лук’яник Л.В. Виразне читання як навчально-методична проблема / Л.В.Лук’яник, А.М.Бармак // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 121-123.
Uncontrolled Keywords: виразне читання, види читання, засоби логіко-емоційної виразності читання, пауза, логічно наголошене слово, мелодика мовлення, мовна партитура
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 10 Sep 2020 06:16
Last Modified: 10 Sep 2020 06:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/582

Actions (login required)

View Item View Item