Воробйов А.М. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У РОЗВИВАЮЧОМУ ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 36-39.
Текст
Воробйов А.М Завантажити (14MB) |
Анотація
У статті розглядається проблема формування соціально активної особистості майбутніх вчителів через систему професійного росту у розвиваючому виховному просторі педагогічного вищого навчального закладу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воробйов А.М. Концептуальні основи формування соціально активної особистості майбутніх вчителів у розвиваючому виховному просторі педагогічного університету / А.М. Воробйов // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 37. - С. 36-39. |
Ключові слова: | розвиваючий виховний простір, соціокультурний тип, практико-орієнтована виховна система, соціалізація, інституціональне виховання, суб'єкт-суб'єктна взаємодія |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 02 Квіт 2021 13:51 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2021 13:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5824 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |