Захожа Т.О. та Дейнега І.О.
(2017)
РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, МОЖЛИВОСТІ ТА ВИДИ.
Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017.
с. 30-32.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Захожа Т.О. Рекламна діяльність підприємства: сутність, можливості та види / Т.О.Захожа, І.О.Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 16 трав. 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – C. 30-32. |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
05 Квіт 2021 08:49 |
Останні зміни: |
05 Квіт 2021 08:49 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5846 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |