Рибачок І.В. та Крет О.В.
(2017)
ІМІДЖ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017.
с. 126-128.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Рибачок І.В. Імідж як чинник ефективного функціонування комерційних організацій / І.В.Рибачок, О.В.Крет // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 16 трав. 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – C. 126-128. |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
09 Квіт 2021 08:49 |
Останні зміни: |
09 Квіт 2021 08:49 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6008 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |