Ставицька О.Г. та Ставицький Д.О. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО - СМИСЛОВОЇ СФЕРИ СУЧАСНИХ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 125-132. ISSN 2518-7503
|
Текст
Ставицька О.Г., Ставицький О.Д..pdf Завантажити (35MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснена спроба теоретичного узагальнення сучасних наукових доробок з актуальної проблеми розвитку ціннісно-смислової сфери особистості у юнацькому віці. Проаналізовані особливості ціннісно-смислової сфери сучасного студентства як яскравого представника юнацького віку. Представлені результати емпіричного дослідження змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій студентської молоді як складових, що опосередковують формування особистісних та професійних якостей майбутніх фахівців у галузі психології. А також, здійснені процедури порівняння отриманих результатів діагностичного обстеження студентської молоді першого та четвертого курсу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ставицька О.Г. Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери сучасних студентів-психологів / О.Г.Ставицька, Д.О.Ставицький // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 9. - С. 125-132. |
Ключові слова: | ціннісно-смислова сфера, мотиваційно-особистісна сфера, особистісні диспозиції, смисложиттєві орієнтації |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Вер 2020 09:03 |
Останні зміни: | 10 Вер 2020 09:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/602 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |