Михальчук Н.О. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 57-62.
Текст
Михальчук Н.О Завантажити (67MB) |
Анотація
В статті описано концептуальну модель розуміння старшокласниками літературних творів на визначених нами рівнях – інтерпретативному, денотативному чи раціонально-логічному, емоційнооцінному, експресивному, конативному; охарактеризовано функціональну систему психологічних механізмів розуміння старшокласниками літературних творів – емпатії, апперцепції, децентрації, рефлексії, проекції, антиципації, ейдетизму, ідентифікації, фасилітації; окреслено критерії виявлення розуміння старшокласниками літературних творів
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Михальчук Н.О. Концептуальні підходи до виявлення розуміння старшокласниками літературних творів / Н.О. Михальчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 57-62. |
Ключові слова: | інтерпретативний, денотативний чи раціонально-логічний, емоційно-оцінний, експресивний, конативний рівні розуміння старшокласниками літературних творів; емпатія, апперцепція, децентрація, рефлексія, проекція, антиципація, ейдетизм, ідентифікація, фасилітація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 12 Квіт 2021 08:38 |
Останні зміни: | 12 Квіт 2021 08:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6056 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |