КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ

Михальчук Н.О. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). pp. 57-62.

[img] Text
Михальчук Н.О

Download (67MB)

Abstract

В статті описано концептуальну модель розуміння старшокласниками літературних творів на визначених нами рівнях – інтерпретативному, денотативному чи раціонально-логічному, емоційнооцінному, експресивному, конативному; охарактеризовано функціональну систему психологічних механізмів розуміння старшокласниками літературних творів – емпатії, апперцепції, децентрації, рефлексії, проекції, антиципації, ейдетизму, ідентифікації, фасилітації; окреслено критерії виявлення розуміння старшокласниками літературних творів

Item Type: Article
Additional Information: Михальчук Н.О. Концептуальні підходи до виявлення розуміння старшокласниками літературних творів / Н.О. Михальчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 57-62.
Uncontrolled Keywords: інтерпретативний, денотативний чи раціонально-логічний, емоційно-оцінний, експресивний, конативний рівні розуміння старшокласниками літературних творів; емпатія, апперцепція, децентрація, рефлексія, проекція, антиципація, ейдетизм, ідентифікація, фасилітація
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 12 Apr 2021 08:38
Last Modified: 12 Apr 2021 08:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6056

Actions (login required)

View Item View Item