Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ

Михальчук Н.О. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 57-62.

[img] Текст
Михальчук Н.О

Завантажити (67MB)

Анотація

В статті описано концептуальну модель розуміння старшокласниками літературних творів на визначених нами рівнях – інтерпретативному, денотативному чи раціонально-логічному, емоційнооцінному, експресивному, конативному; охарактеризовано функціональну систему психологічних механізмів розуміння старшокласниками літературних творів – емпатії, апперцепції, децентрації, рефлексії, проекції, антиципації, ейдетизму, ідентифікації, фасилітації; окреслено критерії виявлення розуміння старшокласниками літературних творів

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Михальчук Н.О. Концептуальні підходи до виявлення розуміння старшокласниками літературних творів / Н.О. Михальчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 57-62.
Ключові слова: інтерпретативний, денотативний чи раціонально-логічний, емоційно-оцінний, експресивний, конативний рівні розуміння старшокласниками літературних творів; емпатія, апперцепція, децентрація, рефлексія, проекція, антиципація, ейдетизм, ідентифікація, фасилітація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 12 Квіт 2021 08:38
Останні зміни: 12 Квіт 2021 08:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6056

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу