Романюк С.К. та Захожа А.Ю. (2018) ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В РАМКАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 26-30.
|
Текст
Романюк С.К., Захожа А.Ю..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано нововведення до вивчення англійської мови, які мають за мету змінити підхід вчителів до навчання учнів, а з самих дітей зробити не стільки «знаючих», скільки «думаючих» людей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Вивчення англійської мови в рамках нової української школи /С.К.Романюк, А.Ю.Захожа // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 26-30. |
Ключові слова: | іншомовна освіта, компетентності, концентричний принцип, компетентнісне навчання, суб’єкт-суб’єктне навчання, мовний інвентар, вербальне та формувальне оцінювання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Вер 2020 08:08 |
Останні зміни: | 11 Вер 2020 08:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/615 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |