Олесюк Л.В. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 213-214.
|
Текст
Олесюк Л.В Завантажити (87MB) |
Анотація
В даній статті розглядається проблема реалізації психологічних принципів навчання іноземній мові, а також особливості комунікативного підходу у процесі навчання іноземній мові.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Олесюк Л.В. Реалізація психологічних принципів навчання іноземній мові / Л.В. Олесюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти :зб. наук. пр. : наук. зап. рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 213-214. |
| Ключові слова: | мотивація, мовленнєва активність, самоконтроль, принцип активності, принцип свідомості, принцип наочності, принцип індивідуалізації |
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
| Дата внесення: | 14 Квіт 2021 18:52 |
| Останні зміни: | 14 Квіт 2021 18:52 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6172 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



