Кваснецька (Сяська) Н.В. (2007) ВІДБІР ЛЕКСИЧНОГО МІНІМУМУ З ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО БОКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 217-220.
Текст
Сяська Н.В Завантажити (121MB) |
Анотація
У даній статті розглянута можливість і методика відбору лексики для навчання читання та усного мовлення, а також вивчена проблема доцільності відбору лексичних одиниць з позицій їх функціонування у мовленнєвій діяльності, тобто з психолінгвістичного боку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сяська Н.В. Відбір лексичного мінімуму з психолінгвістичного боку / Н.В. Сяська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - ЯВип.38. - С. 217-220. |
Ключові слова: | психолінгвістичний бік, лексичний мінімум, лексичне моделювання, інтегративний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 14 Квіт 2021 19:08 |
Останні зміни: | 16 Січ 2024 10:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6174 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |