Хом'як Т.С. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). pp. 226-228.
![]() |
Text
Хом'як Т.С Download (104MB) |
Abstract
Стаття присвячена аналізу основних науково-методичних особливостей активно-діалогічних форм і методів навчання спілкуванню, можливостей їх практичного застосування у процесі вивчення іноземної мови.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Хом'як Т.С. Психологічні особливості організації діалогічного спілкування у процесі навчання школярів іноземної мови / Т.С. Хом'як // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 226-228. |
Uncontrolled Keywords: | діалогічне спілкування, педагогічний діалог, суб’єкт – суб’єктний принцип взаємодії, активно-діалогічні форми комунікації |
Subjects: | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 14 Apr 2021 19:24 |
Last Modified: | 14 Apr 2021 19:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6176 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |