Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Хом'як Т.С. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 226-228.

[img] Текст
Хом'як Т.С

Завантажити (104MB)

Анотація

Стаття присвячена аналізу основних науково-методичних особливостей активно-діалогічних форм і методів навчання спілкуванню, можливостей їх практичного застосування у процесі вивчення іноземної мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хом'як Т.С. Психологічні особливості організації діалогічного спілкування у процесі навчання школярів іноземної мови / Т.С. Хом'як // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 226-228.
Ключові слова: діалогічне спілкування, педагогічний діалог, суб’єкт – суб’єктний принцип взаємодії, активно-діалогічні форми комунікації
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 14 Квіт 2021 19:24
Останні зміни: 14 Квіт 2021 19:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6176

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу