Чайка І.В. (2007) РОЗВИТОК АРГУМЕНТАЦІЇ В КОМУНІКАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 228-230.
Текст
Чайка І.В Завантажити (104MB) |
Анотація
У статті вивчаються психологічні механізми аргументації, досліджуються прийоми запам’ятовування та умови розвитку аргументації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Чайка І.В. Розвиток аргументації у комунікативній діяльності підлітків на уроках англійської мови / І.В. Чайка // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 228-230. |
Ключові слова: | аргументація, запам’ятовування, діалог, діалогічна взаємодія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 14 Квіт 2021 19:32 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2021 19:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6177 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |