Романюк С.К. та Проценко Н.Ю. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 133-136.
|
Текст
Романюк С.К., Проценко Н.Ю..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається питання ефективності використання інтерактивних методів на уроках англійської мови. Зокрема досліджується актуальність і практична цінність інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови – на початку, в основній частині та рефлексії; основних принципів інтерактивного навчання писемного мовлення – активності, розвитку особистості, інтегративному взаємозв’язку; акцентується увага на проблеми, які можуть виникнути під час використання інтерактивних технологій . Уточнено зміст понять «метод» і «метод навчання». Значна увага приділяється розгляду методичних принципів, притаманних тільки навчанню іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови / С.К.Романюк, Н.Ю.Проценко // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 133-136. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання, метод, методи навчання, інтерактивні методи, прийоми, технології, форми, інтерактивне навчання писемного мовлення, взаємодія, іноземна мова |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Вер 2020 08:57 |
Останні зміни: | 11 Вер 2020 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/621 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |