Тинщук Т.А. та Приймак О.П. (2016) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ОБЕРНЕНИХ ЗАДАЧ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 150-153.
|
Текст
Тинщук Т.А., Приймак О.П..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто важливу проблему навчання учнів початкових класів – формування вміння складати і розв’язувати прості обернені задачі на прикладі роботи над задачами на збільшення числа на кілька одиниць (пряма і непряма форма), на різницеве порівняння.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тинщук Т.А. Методика розв’язування простих обернених задач в початкових класах / Т.А.Тинщук, О.П.Приймак (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 150-153. |
Ключові слова: | задача, обернена задача, проста задача, збільшення числа на кілька одиниць пряма форма, збільшення числа на кілька одиниць непряма форма, різницеве порівняння |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 19 Квіт 2021 11:20 |
Останні зміни: | 19 Квіт 2021 11:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6282 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |