МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ОБЕРНЕНИХ ЗАДАЧ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Тинщук Т.А. and Приймак О.П. (2016) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ОБЕРНЕНИХ ЗАДАЧ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 150-153.

[img]
Preview
Text
Тинщук Т.А., Приймак О.П..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто важливу проблему навчання учнів початкових класів – формування вміння складати і розв’язувати прості обернені задачі на прикладі роботи над задачами на збільшення числа на кілька одиниць (пряма і непряма форма), на різницеве порівняння.

Item Type: Article
Additional Information: Тинщук Т.А. Методика розв’язування простих обернених задач в початкових класах / Т.А.Тинщук, О.П.Приймак (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 150-153.
Uncontrolled Keywords: задача, обернена задача, проста задача, збільшення числа на кілька одиниць пряма форма, збільшення числа на кілька одиниць непряма форма, різницеве порівняння
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Divisions: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 19 Apr 2021 11:20
Last Modified: 19 Apr 2021 11:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6282

Actions (login required)

View Item View Item