Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ МОВИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Касянчук Т.В. та Гетманчук Н.О. (2012) ПРОБЛЕМНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ МОВИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 58-60.

[img]
Перегляд
Текст
Касянчук Т.В., Гетманчук Н.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Касянчук Т.В. Проблемний підхід у вивченні мови як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / Т.В.Касянчук, Н.О.Гетманчук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали V Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 1. Психолого-педагогічний напрям. – Рівне, 2012. – С. 58-60.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Наталія Гуменюк
Дата внесення: 21 Квіт 2021 09:58
Останні зміни: 22 Квіт 2021 07:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6384

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу