Хом'як І.М. (2006) АНАЛІЗ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ОРФОГРАФІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 3-8.
Текст
Хом'як І.М Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті проаналізовано результати експериментального навчання орфографії, доведено твердження про те, що правописна грамотність школярів підвищиться, коли під час навчання орфографії враховувати вплив мовленнєвого середовища, в якому перебувають школярі; будувати навчання орфографії на міжрівневій основі; формувати в учнів правописні навички, дотримуючись поетапної послідовності виконання орфографічних дій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Хом’як І.М. Аналіз експериментального навчання української орфографії / І.М. Хом’як // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 3-8. |
Ключові слова: | педагогічний експеримент, контрольні та експериментальні класи, орфографічна грамотність, мовленнєве середовище, діалектні впливи, міжмовна інтерференція |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 23 Квіт 2021 16:23 |
Останні зміни: | 23 Квіт 2021 16:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6467 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |