Суржук Т.Б. (2006) ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 87-91.
Текст
Суржук Т.Б Завантажити (3MB) |
Анотація
Статтю присвячено ефективним способам керівництва індивідуально-диференційованого навчання читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Суржук Т.Б. Пошук ефективних способів керівництва навчальним процесом індивідуальнодиференційованого спрямування. / Т.Б. Суржук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 87-91. |
Ключові слова: | індивідуалізація, диференціація, індивідуально-диференційоване навчання, групи, працездатність, реальні навчальні можливості, рівень спеціальної підготовленості |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 28 Квіт 2021 10:48 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2021 10:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6601 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |