Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ

Суржук Т.Б. (2006) ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 87-91.

[img] Текст
Суржук Т.Б

Завантажити (3MB)

Анотація

Статтю присвячено ефективним способам керівництва індивідуально-диференційованого навчання читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Суржук Т.Б. Пошук ефективних способів керівництва навчальним процесом індивідуальнодиференційованого спрямування. / Т.Б. Суржук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 87-91.
Ключові слова: індивідуалізація, диференціація, індивідуально-диференційоване навчання, групи, працездатність, реальні навчальні можливості, рівень спеціальної підготовленості
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 28 Квіт 2021 10:48
Останні зміни: 28 Квіт 2021 10:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6601

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу