Крижановська Т.І. (2005) ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МУЗИКАНТІВ-ПЕДАГОГІВ У КУРСІ “ІСТОРІЯ МУЗИКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 117-120.
Текст
Крижановська Т.І Завантажити (2MB) |
Анотація
В статті розглядається проблема використання педагогічного потенціалу українського музичного мистецтва з метою професійного розвитку вчителя музики. Пропонуються методичні підходи вдосконалення викладання курсу історії музики у ВНЗ.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Крижановська Т.І. Шляхи оновлення професійної підготовки музикантів-педагогів у курсі “історія музики” / Т.І. Крижановська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 32. - С. 117-120. |
Ключові слова: | професійна підготовка, музиканти-педагоги, історія музики, педагогічний потенціал, музичне мистецтво |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 05 Трав 2021 07:31 |
Останні зміни: | 05 Трав 2021 07:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6715 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |