Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2019) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації, 2019. с. 285-287.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В., Веретін Л.С._Імідж торговельного_2019.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Імідж торговельного підприємства в системі формування лояльності споживачів / О.В.Шимко, Л.С.Веретін // Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації : зб. тез IV Міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 20 верес. 2019 р.). - Хмельницький, 2019. - С. 285-287.
Ключові слова: імідж торговельного підприємства, система споживачів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Трав 2021 09:22
Останні зміни: 14 Трав 2021 09:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7023

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу