ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ

Шимко О.В. and Веретін Л.С. (2019) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації, 2019. pp. 285-287.

[img]
Preview
Text
Шимко О.В., Веретін Л.С._Імідж торговельного_2019.pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Шимко О.В. Імідж торговельного підприємства в системі формування лояльності споживачів / О.В.Шимко, Л.С.Веретін // Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації : зб. тез IV Міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 20 верес. 2019 р.). - Хмельницький, 2019. - С. 285-287.
Uncontrolled Keywords: імідж торговельного підприємства, система споживачів
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 14 May 2021 09:22
Last Modified: 14 May 2021 09:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7023

Actions (login required)

View Item View Item