Шимко О.В. and Веретін Л.С.
(2019)
ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ.
Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації, 2019.
pp. 285-287.
Item Type: |
Article
|
Additional Information: |
Шимко О.В. Імідж торговельного підприємства в системі формування лояльності споживачів / О.В.Шимко, Л.С.Веретін // Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації : зб. тез IV Міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 20 верес. 2019 р.). - Хмельницький, 2019. - С. 285-287. |
Uncontrolled Keywords: |
імідж торговельного підприємства, система споживачів |
Subjects: |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Divisions: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: |
Ірина Гаврилюк
|
Date Deposited: |
14 May 2021 09:22 |
Last Modified: |
14 May 2021 09:22 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7023 |
Actions (login required)
 |
View Item |