Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Павелків Р.В. (2019) РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 5-10. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Павелків Р.В.pdf

Завантажити (715kB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізується значення рефлексії у процесі професійної підготовки та особистісно-професійного становлення майбутніх вчителів. Рефлексія розглядається як невід’ємний компонент професійної майстерності педагога та основний психологічний механізм ефективної педагогічної взаємодії. Підкреслено роль рефлексії як особливого психічного процесу у регуляції всіх компонентів діяльності вчителя – організаційного, комунікативного, конструктивного, гностичного, проектувального, які у своїй сукупності визначають ефективність виховних та розвивальних процесів педагогічної взаємодії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків Р.В. РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ / Р.В.Павелків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наукю пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 12. - С. 5-10.
Ключові слова: рефлексія, рефлексивні уміння, вчитель, педагогічна діяльність, самопізнання, самоаналіз, професійна підготовка, професійне самовдосконалення
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 14 Квіт 2020 12:18
Останні зміни: 22 Квіт 2020 14:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/78

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу