Павелків Р.В. (2019) РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 5-10. ISSN 2518-7503
|
Текст
Павелків Р.В.pdf Завантажити (715kB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується значення рефлексії у процесі професійної підготовки та особистісно-професійного становлення майбутніх вчителів. Рефлексія розглядається як невід’ємний компонент професійної майстерності педагога та основний психологічний механізм ефективної педагогічної взаємодії. Підкреслено роль рефлексії як особливого психічного процесу у регуляції всіх компонентів діяльності вчителя – організаційного, комунікативного, конструктивного, гностичного, проектувального, які у своїй сукупності визначають ефективність виховних та розвивальних процесів педагогічної взаємодії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків Р.В. РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ / Р.В.Павелків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наукю пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 12. - С. 5-10. |
Ключові слова: | рефлексія, рефлексивні уміння, вчитель, педагогічна діяльність, самопізнання, самоаналіз, професійна підготовка, професійне самовдосконалення |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 14 Квіт 2020 12:18 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 14:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/78 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |