Ясногурська Л.М. та Ничипорук М.А. (2018) ВПРОВАДЖЕННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 74-78.
|
Текст
Ясногурська Л.М., Ничипорук М.А..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розглянуто проблему використання гри як методу навчання лексики на уроках англійської мови в початковій школі. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи ігрових методів навчання, що сприяє кращому розумовому розвитку дітей, удосконалює їхнє мислення, увагу, творчі здібності, забезпечуючи навчання у співпраці. Використання ігор дає можливість уникнути перенавантаження молодших школярів, засвоєнню мовного матеріалу в умовах, максимально наближених до природних, активізує діяльність молодших школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ясногурська Л.М. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі / Л.М.Ясногурська, М.А.Ничипорук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 74-78. |
Ключові слова: | гра, ігрові методи навчання, молодші школярі, англійська мова, творчі здібності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Вер 2020 12:17 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 12:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/816 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |