Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПРОВАДЖЕННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Ясногурська Л.М. та Ничипорук М.А. (2018) ВПРОВАДЖЕННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 74-78.

[img]
Перегляд
Текст
Ясногурська Л.М., Ничипорук М.А..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

В статті розглянуто проблему використання гри як методу навчання лексики на уроках англійської мови в початковій школі. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи ігрових методів навчання, що сприяє кращому розумовому розвитку дітей, удосконалює їхнє мислення, увагу, творчі здібності, забезпечуючи навчання у співпраці. Використання ігор дає можливість уникнути перенавантаження молодших школярів, засвоєнню мовного матеріалу в умовах, максимально наближених до природних, активізує діяльність молодших школярів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ясногурська Л.М. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі / Л.М.Ясногурська, М.А.Ничипорук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 74-78.
Ключові слова: гра, ігрові методи навчання, молодші школярі, англійська мова, творчі здібності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 24 Вер 2020 12:17
Останні зміни: 24 Вер 2020 12:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/816

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу