ВПРОВАДЖЕННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Ясногурська Л.М. and Ничипорук М.А. (2018) ВПРОВАДЖЕННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 74-78.

[img]
Preview
Text
Ясногурська Л.М., Ничипорук М.А..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

В статті розглянуто проблему використання гри як методу навчання лексики на уроках англійської мови в початковій школі. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи ігрових методів навчання, що сприяє кращому розумовому розвитку дітей, удосконалює їхнє мислення, увагу, творчі здібності, забезпечуючи навчання у співпраці. Використання ігор дає можливість уникнути перенавантаження молодших школярів, засвоєнню мовного матеріалу в умовах, максимально наближених до природних, активізує діяльність молодших школярів.

Item Type: Article
Additional Information: Ясногурська Л.М. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі / Л.М.Ясногурська, М.А.Ничипорук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 74-78.
Uncontrolled Keywords: гра, ігрові методи навчання, молодші школярі, англійська мова, творчі здібності
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Факультет іноземної філології > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 24 Sep 2020 12:17
Last Modified: 24 Sep 2020 12:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/816

Actions (login required)

View Item View Item