Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФІТНЕС-ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ

Панчук І.В. та Панчук А.П. та Кашуба А.А. та Ковальський В.В. та Торчинська Н. (2021) ФІТНЕС-ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 173-183. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Панчук І., Панчук А., Кашуба А. та ін..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті з’ясовано, що один із напрямків сучасної концепції фізичного виховання полягає в досягненні більш вагомих результатів рухової підготовленості на основі реалізації принципово нових підходів, засобів, технологій. Така діяльність спрямована на ефективне формування у студентів тактично грамотного ставлення до себе і свого тіла, на активізацію потребнісно-мотиваційної сфери, усвідомлення необхідності зміцнення власного здоров’я, ведення здорового способу життя та системне фізичне удосконалення. Аналіз досліджень засвідчує, що складовою частиною гармонійного розвитку особистості є взаємодія фізичного та естетичного виховання, що поєднує в собі фізичні та духовні якості. Використання засобів фізичної культури у цьому напрямку значною мірою буде пов’язане із застосуванням фізкультурно-оздоровчих програм. При складанні програм оздоровчої спрямованості враховуються загальні закономірності навчання руховим діям і розвитку фізичних якостей, а також особливості методики фізичного виховання студентського контингенту. З’ясовано, що реалізація різноманітних фізкультурно-оздоровчих завдань стала поштовхом для розробки і створення нових видів рухової активності. Фітнес-програми є практичним проявом фізкультурно-оздоровчих технологій у фізичному вихованні. Вони побудовані так, щоб задовольнити психологічні потреби, зняти втому, сприяти покращенню серцево-судинної системи, розвитку фізичних якостей. Але, як зазначає низка авторів, метою ідеальної оздоровчої системи має бути всебічний розвиток функцій організму як необхідна умова здоров’я. Одним зі специфічних завдань є оптимізація фізичного розвитку, удосконалення рухових здібностей, зміцнення і збереження здоров’я. Комплексність взаємодії як методичний принцип пропонує одночасний вплив на психофізичну сферу, функціональні системи, рухові здібності та інтелект.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Фітнес-програми для підвищення рухової активності студентів: аналіз досліджень / І.Панчук, А.Панчук, А.Кашуба та ін. // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 173-183.
Ключові слова: оздоровчі фітнес-програми, підвищення рухової активності, фізичне виховання, аеробіка, студенти.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 22 Лип 2021 12:05
Останні зміни: 22 Лип 2021 12:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8436

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу