Ivashkevych E. та Antyukhova N. (2021) INNOVATIVE PRINCIPLES OF FACILITATIVE TEACHING USING MODERN APPROACHES IN TEACHING ENGLISH IN PRIMARY SCHOOLCHILDREN. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 81-94. ISSN 2411-4553
|
Текст
Івашкевич Е., Антюхова Н..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
In the article it is emphasized that there were many factors (both internal and external) that should be taken into consideration while we were engaged in the teaching process. Under “the internal factors” we mean factors which are inside the classroom. They are: Effective instructions. In this way we mean teaching practice due to the attention to individuals of pupils leading wellplanned instructions, which tend to enhance a great order and effective process of studying. Setting and implementing rules. In this case the goal is to achieve maximum result of learning within minimum of time. Feedback according to appropriate behavior. It is a good point to remember that praise of behavior would be more effective if it was linked with well-planned and well-done performance. Emphasizing on classroom environment. Well-managed classrooms will increase pupils’ desire to study in such supportive learning environment. The best teacher’s Approach. The best way to teach pupils is to develop their activity that lets them to create the rules, instead of telling the schoolchildren what the rules are. Disabilities. If one pupil has a disability to study this subject, the teacher may need to spend more one-on-one time with this pupil or allow the development of technician to provide the activities with him/her. It was shown that external factors were these ones that were outside the classroom. In this way they affect classroom management, such as: planning, developing teacher’s personality, organizing parent-teacher meetings and emphasizing on psychological factors.
В статті наголошено, що існує багато чинників (як внутрішніх, так і зовнішніх), які слід враховувати під час організації вчителем навчального процесу в закладах середньої освіти. Під «внутрішніми чинниками» маються на увазі такі, що знаходяться в межах класного оточення. Це – такі чинники, як: ефективні інструкції. В даному випадку мається на увазі викладацька практика завдяки неабиякій увазі щодо тих учнів, які виконують чітко сплановані вчителем інструкції, що, як правило, забезпечують порядок в освітньому середовищі та фасилітують ефективний процес навчання. Встановлення та реалізація правил. У цьому випадку метою вчителя є досягнення максимального результату навчання протягом мінімального періоду часу. Відгуки педагога щодо відповідної поведінки учнів. У цьому аспекті слід пам’ятати, що похвала поведінки школярів була б більш ефективною, якби вона була пов’язана з добре спланованою та добре виконаною навчальною діяльністю. Наголошення на значенні оточуючого школярів середовища класу. Добре скеровані шкільні аудиторії суттєво посилюватимуть бажання учнів навчатися в найбільш сприятливих умовах навчання. Фасилітативний підхід вчителя до школярів. Найкращий спосіб навчити учнів – це фасилітувати виконання ними освітньої діяльності, яка дозволятиме їм самостійно створювати правила опанування знаннями, замість того, щоб розповідати школярам, які саме правила слід використовувати у даному випадку. Фасилітація розвитку спеціальних здібностей школярів. Якщо один учень має недостатній рівень сформованості спеціальних здібностей для вивчення іноземної мови, викладачеві, слід приділяти більше часу із цим учнем з метою забезпечення продуктивної пізнавальної діяльності з ним. Описано зовнішні чинники, які великою мірою впливають на вивчення школярами іноземної мови. Зазначено чинники, що впливають на управління класом, зокрема, планування виконання учнями пізнавальної діяльності, розвиток особистості вчителя, організація батьківських зборів та актуалізація психологічних чинників виконання освітньої діяльності. Схарактеризовано психологічні чинники, що впливають на здійснення управління класом, зокрема: мотивація учнів до вивчення англійської мови; дисциплінарні заохочення; взаємостосунки вчитель-учень (або суб’єкт-суб’єкт); ментальний вибір та мета-аналіз школярем нової інформації. Окрім відповідальності вчителя за надання учням доступу до інформації та перетворення її у набуті знання, вчителі також мають виступати як фасилітатори діалогів та обміну інформацією. Цей процес відбувається як у традиційному освітньому процесі, так і у віртуальному. Якщо акцент переміщається від «вчителя» до «помічника», оскільки передача знань перестає бути основною метою освітньої діяльності, то в процесі вивчення школярами іноземної мови за умов відсутності безпосереднього контакту із її носіями вчителі мають створювати віртуальний простір для інтерактивних взаємодій та дискусій. Останнє можна розглядати як виконання педагогами соціальних ролей, фасилітація входження школярів до більш широкої освітньої спільноти і, таким чином, збільшення шансів для учнів залишатися вмотивованими протягом усього курсу вивчення іноземної мови та активно брати участь у навчальних дискусіях. В контексті онлайн-навчання вчителі-фасилітатори винаходять свої віртуальні методи управління класом; це передбачає організацію та модерацію дебатів, заохочення учнів до участі в обговореннях та критичну оцінку їхньої участі, підтримку окремих, навіть нейтральних реакцій школярів, не забуваючи при цьому щодо основних педагогічних цілей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ivashkevych E. Innovative principles of facilitative teaching in using contemporary approaches for teaching English young learners / E.Ivashkevych, N.Antyukhova // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 81-94. |
Ключові слова: | innovative principles, Facilitative Teaching, contemporary approaches, effective instructions, setting rules, implementing rules, feedback, classroom environment, disabilities, classroom management, primary schoolchildren; інноваційні принципи, фасилітативне навчання, сучасні підходи, ефективні інструкції, встановлення правил, впровадження правил, зворотний зв’язок, середовище класу, недостатній рівень сформованості здібностей до вивчення іноземної мови, управління класом, молодші школярі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 23 Лип 2021 11:03 |
Останні зміни: | 23 Лип 2021 11:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8447 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |