Луцик Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 128-134. ISSN 2518-7503
  | 
            
              
Текст
 Луцик Г._Психолого-педагогічний_потенціал.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
У статті аналізується зміст когнітивного компонента готовності майбутніх психологів до професійної діяльності, розглядаються його показники у структурі готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Висвітлено результати проведеного дослідження рівнів обізнаності майбутніх психологів із проблемою девіантної поведінки підлітків. У зв’язку з тим, що рівень розвитку когнітивного компонента готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки, є недостатнім для ефективної роботи з ними, процес підготовки здобувачів у закладах вищої освіти потребує вдосконалення. Визначено, що однією з психолого-педагогічних умов формування готовності майбутніх психологів до роботи зазначеного напрямку є поетапне збагачення змісту професійної підготовки на основі інтеграції психолого-педагогічного потенціалу наявних в освітній програмі навчальних дисциплін та спецкурсів.
На основі аналізу наукових праць виявлено, що важковиховуваність у сучасній психологічній літературі розглядається як окрема форма девіантної поведінки. Констатовано, що викладання навчальної дисципліни «Психологія важковиховуваних» має значний психолого-педагогічний потенціал у процесі формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Як засвідчили результати повторної діагностики рівнів обізнаності майбутніх психологів з проблемою девіантної поведінки підлітків, зміст навчальної дисципліни розширює знання здобувачів щодо сутності девіантної поведінки, знайомить з основними формами і методами психодіагностичної, профілактичної, консультативної та психокорекційної роботи з девіантами.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Луцик Г. Психолого-педагогічний потенціал дисципліни "Психологія важковиховуваних" в аспекті підготовки майбутніх психологів до роботи з підлітками девіантної поведінки / Г.Луцик // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т / упоряд. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 16. - С. 127-134. | 
| Ключові слова: | підлітки, девіантна поведінка психолого-педагогічний потенціал навчальної дисципліни, важковиховувані, психологія важковиховуваних | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів  | 
        
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк | 
| Дата внесення: | 22 Серп 2021 18:38 | 
| Останні зміни: | 22 Серп 2021 18:39 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8557 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


