Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

Луцик Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 128-134. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Луцик Г._Психолого-педагогічний_потенціал.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізується зміст когнітивного компонента готовності майбутніх психологів до професійної діяльності, розглядаються його показники у структурі готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Висвітлено результати проведеного дослідження рівнів обізнаності майбутніх психологів із проблемою девіантної поведінки підлітків. У зв’язку з тим, що рівень розвитку когнітивного компонента готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки, є недостатнім для ефективної роботи з ними, процес підготовки здобувачів у закладах вищої освіти потребує вдосконалення. Визначено, що однією з психолого-педагогічних умов формування готовності майбутніх психологів до роботи зазначеного напрямку є поетапне збагачення змісту професійної підготовки на основі інтеграції психолого-педагогічного потенціалу наявних в освітній програмі навчальних дисциплін та спецкурсів.
На основі аналізу наукових праць виявлено, що важковиховуваність у сучасній психологічній літературі розглядається як окрема форма девіантної поведінки. Констатовано, що викладання навчальної дисципліни «Психологія важковиховуваних» має значний психолого-педагогічний потенціал у процесі формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Як засвідчили результати повторної діагностики рівнів обізнаності майбутніх психологів з проблемою девіантної поведінки підлітків, зміст навчальної дисципліни розширює знання здобувачів щодо сутності девіантної поведінки, знайомить з основними формами і методами психодіагностичної, профілактичної, консультативної та психокорекційної роботи з девіантами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Луцик Г. Психолого-педагогічний потенціал дисципліни "Психологія важковиховуваних" в аспекті підготовки майбутніх психологів до роботи з підлітками девіантної поведінки / Г.Луцик // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т / упоряд. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 16. - С. 127-134.
Ключові слова: підлітки, девіантна поведінка психолого-педагогічний потенціал навчальної дисципліни, важковиховувані, психологія важковиховуваних
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Серп 2021 18:38
Останні зміни: 22 Серп 2021 18:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8557

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу