Луцик Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 128-134. ISSN 2518-7503
|
Текст
Луцик Г._Психолого-педагогічний_потенціал.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується зміст когнітивного компонента готовності майбутніх психологів до професійної діяльності, розглядаються його показники у структурі готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Висвітлено результати проведеного дослідження рівнів обізнаності майбутніх психологів із проблемою девіантної поведінки підлітків. У зв’язку з тим, що рівень розвитку когнітивного компонента готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки, є недостатнім для ефективної роботи з ними, процес підготовки здобувачів у закладах вищої освіти потребує вдосконалення. Визначено, що однією з психолого-педагогічних умов формування готовності майбутніх психологів до роботи зазначеного напрямку є поетапне збагачення змісту професійної підготовки на основі інтеграції психолого-педагогічного потенціалу наявних в освітній програмі навчальних дисциплін та спецкурсів.
На основі аналізу наукових праць виявлено, що важковиховуваність у сучасній психологічній літературі розглядається як окрема форма девіантної поведінки. Констатовано, що викладання навчальної дисципліни «Психологія важковиховуваних» має значний психолого-педагогічний потенціал у процесі формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Як засвідчили результати повторної діагностики рівнів обізнаності майбутніх психологів з проблемою девіантної поведінки підлітків, зміст навчальної дисципліни розширює знання здобувачів щодо сутності девіантної поведінки, знайомить з основними формами і методами психодіагностичної, профілактичної, консультативної та психокорекційної роботи з девіантами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Луцик Г. Психолого-педагогічний потенціал дисципліни "Психологія важковиховуваних" в аспекті підготовки майбутніх психологів до роботи з підлітками девіантної поведінки / Г.Луцик // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т / упоряд. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 16. - С. 127-134. |
Ключові слова: | підлітки, девіантна поведінка психолого-педагогічний потенціал навчальної дисципліни, важковиховувані, психологія важковиховуваних |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 22 Серп 2021 18:38 |
Останні зміни: | 22 Серп 2021 18:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8557 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |