Рудюк О.В. (2021) СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 186-193. ISSN 2518-7503
|
Текст
Рудюк О._Стильові_особливості.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлено результати дослідження стильових особливостей саморегуляції поведінки майбутніх фахівців-психологів на різних етапах їх фахової підготовки. За результатами проведеного дослідження виявлено, що характер розвитку основних регуляторних процесів (планування цілей діяльності, моделювання значущих умов, програмування дій, оцінка і корекція результатів) та регуляторно-особистісних властивостей (гнучкість і самостійність) майбутніх фахівців-психологів має свої специфічні особливості на різних етапах їх учбово-професійної підготовки.
Виявлено, що у порівнянні зі студентами першого курсу, у студентів четвертого курсу спостерігається достовірно вищий ступінь розвитку основних регуляторних процесів та регуляторно-особистісних властивостей: загального рівня саморегуляції як здатності до усвідомленої саморегуляції довільної активності; гнучкості як здатності до перебудови та корекції системи саморегуляції при зміні зовнішніх і внутрішніх умов; оцінки і корекції результатів як здатності до адекватної та автономної оцінки себе і результатів своєї діяльності та поведінки; моделювання значущих умов як ступеня розвитку уявлень про систему зовнішніх і внутрішньо значущих для досягнення цілей умов, їх усвідомленості та деталізованості; самостійності як ступеня розвитку регуляторної автономності; програмування дій як ступеня усвідомленої побудови способів і послідовності власних дій для досягнення поставлених цілей; планування цілей діяльності як ступеня розвитку механізмів цілепокладання з точки зору усвідомленості й автономності процесу висунення цілей активності, їх дієвості, реалістичності, деталізованості та стійкості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рудюк О. Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх фахівців-психологів / О.Рудюк // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т / упоряд. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 16. - С. 186-193. |
Ключові слова: | саморегуляція, регуляторні процеси, регуляторно-особистісні властивості, компоненти саморегуляції поведінки, студенти-психологи, фахова підготовка |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 22 Серп 2021 19:40 |
Останні зміни: | 22 Серп 2021 19:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8561 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |