Пелех Ю.В. (2010) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ КОНСТАНТИ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2010 (№ 6): (8). с. 347-353.
|
Текст
Пелех Ю.В._Визначення.pdf Завантажити (566kB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено герменевтико-структурний аналіз, що визначають роль ціннісно-смислової константи під час формування готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. Наведено концептуальну модель, основною метою застосування якої у навчально-виховному процесі ВНЗ є збагачення і розвиток ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього педагога шляхом осмислення вищих гуманістичних цінностей людства для ефективного набуття фахових компетенцій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пелех Ю.В. Визначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльності / Ю.В.Пелех // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2010. - № 6 (8). - С. 347-353. |
Ключові слова: | цінності, ціннісні орієнтації, ціннісно-смислова готовність, модель, модель ціннісно-смислової готовності, майбутній педагог, педагогічна діяльність, готовність до професійної діяльності |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Серп 2021 10:14 |
Останні зміни: | 27 Серп 2021 10:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8616 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |