Маліновська Н.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.1. с. 75-77.
|
Текст
Маліновська Н. Особливості організації мовленнєвого спілкування.pdf Завантажити (16MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито особливості організації мовленнєвого спілкування дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Обгрунтовано необхідність створення інклюзивного розвивального середовища.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Маліновська Н.В. Особливості організації мовленнєвого спілкування дітей з різними освітніми можливостями в умовах спільного навчання / Н.В.Маліновська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), Ч.1. - С. 75-77. |
Ключові слова: | мовленнєве спілкування, інклюзивне розвивальне середовище, мовленнєво-педагогічний супровід, комунікативно-мовленнєвий розвиток |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 01 Жов 2020 08:33 |
Останні зміни: | 01 Жов 2020 08:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/883 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |