Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Маліновська Н.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.1. с. 75-77.

[img]
Перегляд
Текст
Маліновська Н. Особливості організації мовленнєвого спілкування.pdf

Завантажити (16MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито особливості організації мовленнєвого спілкування дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Обгрунтовано необхідність створення інклюзивного розвивального середовища.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Маліновська Н.В. Особливості організації мовленнєвого спілкування дітей з різними освітніми можливостями в умовах спільного навчання / Н.В.Маліновська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), Ч.1. - С. 75-77.
Ключові слова: мовленнєве спілкування, інклюзивне розвивальне середовище, мовленнєво-педагогічний супровід, комунікативно-мовленнєвий розвиток
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Жов 2020 08:33
Останні зміни: 01 Жов 2020 08:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/883

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу