Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.
| 
 | Текст Назарець Л., Руденко Н..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд | 
| Тип елементу: | Розділ Книги | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Назарець Л. Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів вищої освіти / Л. Назарець, Н. Руденко // Філософія освітнього простору: психологічний вимір : кол. монографія / під ред. Р.В. Павелківа, Н. В. Корчакової. — Київ : Центр учбової літератури, 2021. – С. 29-54. | 
| Ключові слова: | мотивація навчання, здобувачі вищої освіти. | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 09 Вер 2021 13:05 | 
| Останні зміни: | 25 Жов 2021 05:55 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8896 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


