Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2019) МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

[img]
Перегляд
Текст
Лобач Т.П., Дейнега І.О._маркетинговий.pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лобач Т.П. Маркетинговий аудит як інструмент забезпечення ринкового потенціалу підприємства / Т.П.Лобач, І.О.Дейнега // Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього : зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, Дніпро, 23 квіт. 2019 р. – Дніпро. – 2019. - С. 164-166.
Ключові слова: маркетинговий аудит, ринковий потенціал підприємства
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 10 Вер 2021 09:23
Останні зміни: 10 Вер 2021 09:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8920

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу