Маліновська Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕНТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.10): 53. с. 20-23.
|
Текст
Маліновська Н. Формування фонетичної компетенції .pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено проблему формування фонетичної компетенції дітей у процесі театралізованої діяльнлості в інклюзивній групі дошкільного закладу. Обгрунтовано педагогічні умови формування фонетичної компентенції дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої гри в умовах інклюзивної освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Маліновська Н.В. Формування фонетичної компетенції старших дошкільників засобами театралізованої гри в умовах інклюзивної освіти / Н.В.Маліновська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. - Рівне, 2014. - Вип. 10 (53). - С. 20-23. |
Ключові слова: | звукова культура мовлення, фонетична компетенція, інклюзивна освіта, театралізована гра |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 02 Жов 2020 07:55 |
Останні зміни: | 02 Жов 2020 07:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/896 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |