Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕНТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Маліновська Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕНТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.10): 53. с. 20-23.

[img]
Перегляд
Текст
Маліновська Н. Формування фонетичної компетенції .pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено проблему формування фонетичної компетенції дітей у процесі театралізованої діяльнлості в інклюзивній групі дошкільного закладу. Обгрунтовано педагогічні умови формування фонетичної компентенції дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої гри в умовах інклюзивної освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Маліновська Н.В. Формування фонетичної компетенції старших дошкільників засобами театралізованої гри в умовах інклюзивної освіти / Н.В.Маліновська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. - Рівне, 2014. - Вип. 10 (53). - С. 20-23.
Ключові слова: звукова культура мовлення, фонетична компетенція, інклюзивна освіта, театралізована гра
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 02 Жов 2020 07:55
Останні зміни: 02 Жов 2020 07:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/896

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу