Сілков В.В. (2003) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 70-74.
| 
 | Текст Сілков В.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд | 
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілков В.В. Теоретико-методичні основи особистісно-зорієнтованого формування поняття числа у молодших школярів / В.В. Сілков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 26. - С. 70-74. | 
| Ключові слова: | молодші школярі, особистісно-зорієнтоване навчання, поняття числа | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика | 
| Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 28 Вер 2021 11:07 | 
| Останні зміни: | 28 Вер 2021 11:07 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9350 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


