Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Сілков В.В. (2003) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 70-74.

[img]
Перегляд
Текст
Сілков В.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сілков В.В. Теоретико-методичні основи особистісно-зорієнтованого формування поняття числа у молодших школярів / В.В. Сілков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 26. - С. 70-74.
Ключові слова: молодші школярі, особистісно-зорієнтоване навчання, поняття числа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 28 Вер 2021 11:07
Останні зміни: 28 Вер 2021 11:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9350

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу