Сілков В.В. (2003) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 70-74.
|
Текст
Сілков В.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілков В.В. Теоретико-методичні основи особистісно-зорієнтованого формування поняття числа у молодших школярів / В.В. Сілков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 26. - С. 70-74. |
Ключові слова: | молодші школярі, особистісно-зорієнтоване навчання, поняття числа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 28 Вер 2021 11:07 |
Останні зміни: | 28 Вер 2021 11:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9350 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |