Сілков В.В. (2003) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). pp. 70-74.
|
Text
Сілков В.В..pdf Download (2MB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Сілков В.В. Теоретико-методичні основи особистісно-зорієнтованого формування поняття числа у молодших школярів / В.В. Сілков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 26. - С. 70-74. |
Uncontrolled Keywords: | молодші школярі, особистісно-зорієнтоване навчання, поняття числа |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Divisions: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 28 Sep 2021 11:07 |
Last Modified: | 28 Sep 2021 11:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9350 |
Actions (login required)
View Item |