ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Сілков В.В. (2003) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБИСТІСНО–ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). pp. 70-74.

[img]
Preview
Text
Сілков В.В..pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Сілков В.В. Теоретико-методичні основи особистісно-зорієнтованого формування поняття числа у молодших школярів / В.В. Сілков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 26. - С. 70-74.
Uncontrolled Keywords: молодші школярі, особистісно-зорієнтоване навчання, поняття числа
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Divisions: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 28 Sep 2021 11:07
Last Modified: 28 Sep 2021 11:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9350

Actions (login required)

View Item View Item