Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕКЛАМА В ПРАКТИЦІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ

Бабич І. РЕКЛАМА В ПРАКТИЦІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. [Бакалаврська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Реклама в практиці функціонування соціокультурної сфери Бабич І. О..pdf

Завантажити (780kB) | Перегляд

Анотація

Об’єкт дослідження – реклама як культурний феномен сучасного українського соціуму. Предмет дослідження – форми виявлення реклами в сучасній соціокультурній сфері України. Мета дипломної роботи: здійснити теоретико-методологічний аналіз реклами в сучасному культурному просторі, дослідивши соціокультурний вплив реклами на сучасне українське суспільство.

Тип елементу: Бакалаврська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бабич І. Реклама в практиці функціонування соціокультурної сфери дипломна робота (освітній рівень "Бакалавр") / І.Бабич ; наук. керівник С.В.Виткалов. - Рівне : РДГУ, 2021. - 65 с.
Ключові слова: соціокультурна сфера, реклама
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 008 Цивілізація. Культура. Прогрес
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Жов 2021 08:36
Останні зміни: 22 Жов 2021 08:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9651

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу