Кукушкін О.М.
(2010)
АНАЛІЗ ОБСЯГУ ТА СТРУКТУРИ РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ У 2007-2009 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В 2010 РОЦІ.
Документно-інформаційні ресурси, 2010.
с. 76-78.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Кукушкін О.М. Аналіз обсягу та структури рекламно-комунікаційного ринку України у 2007-2009 роках та
перспективи його розвитку в 2010 році / О.М.Кукушкін // Документно-інформаційні ресурси : матеріали звіт. наук. конф. викладачів, аспірантів, співробітників і студентів каф. документальних комунікацій, 19 лют. 2010 р. : тези доп. – Рівне : РДГУ, 2010. – С. 76-78. |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи |
Користувач, що депонує: |
Людмила Буравкова
|
Дата внесення: |
25 Жов 2021 12:13 |
Останні зміни: |
25 Жов 2021 12:13 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9683 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |