Романчук К.Є. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. [Магістерська робота] (Неопублікований)
|
Текст
Романчук_К.E._Магiстерс_ка_робота.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Робота висвітлює особливості налагодження стосунків між дітьми з особливими освітніми потребами та їхніми однолітками у просторі інклюзивної освіти. Обговорюються питання сутності стосунків, їх видів, особливостей розгортання особистісних стосунків у дитячих спільнотах. Виконується теоретичний аналіз відмінностей процесу соціалізації дітей у моделі спеціалізованої освіти та спільного навчання нормотипових дітей та їхніх інвалідизованих однолітків в загальносвітній школі за моделлю інклюзії. Об’єкт дослідження – взаємодія у дитячих спільнотах як особлива система соціально-психологічних зв’язків між дітьми. Предмет дослідження – взаємодія молодших школярів із дітьми, що мають особливі освітні потреби.
У дослідженні здійснено реалізацію трьох емпіричних завдань:
- простежено особливості ставлення молодших школярів до однолітків
із особливими освітніми потребами;
- проаналізовано ставлення дітей з особливими освітніми потребами до
своїх однокласників в умовах інклюзивного навчання;
- розроблено програму гуманізації і гармонізації стосунків у
інклюзивних класах.
Встановлено, що у системі дитячих стосунків немає різких протистоянь, однолітки позитивно ставляться до дітей з особливими освітніми потребами, хоча у самосприйняття інвалідизованої дитини є негативні установки, що перешкоджають її входженню у спільноту.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романчук К.Є. Психологічні особливості взаємодії молодших школярів з дітьми з особливими потребами : дипломна робота (освітнього рівня "Бакалавр") / К.Є.Романчук ; наук. керівник В.І.Безлюдна ; рецензент О.В.Іванюта. - Рівне : РДГУ, 2020. - 85 с. |
Ключові слова: | взаємодія, стосунки, дитяча спільнота, інклюзивне навчання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Жов 2021 08:42 |
Останні зміни: | 27 Жов 2021 08:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9707 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |