Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Романчук К.Є. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. [Магістерська робота] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
Текст
Романчук_К.E._Магiстерс_ка_робота.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Робота висвітлює особливості налагодження стосунків між дітьми з особливими освітніми потребами та їхніми однолітками у просторі інклюзивної освіти. Обговорюються питання сутності стосунків, їх видів, особливостей розгортання особистісних стосунків у дитячих спільнотах. Виконується теоретичний аналіз відмінностей процесу соціалізації дітей у моделі спеціалізованої освіти та спільного навчання нормотипових дітей та їхніх інвалідизованих однолітків в загальносвітній школі за моделлю інклюзії. Об’єкт дослідження – взаємодія у дитячих спільнотах як особлива система соціально-психологічних зв’язків між дітьми. Предмет дослідження – взаємодія молодших школярів із дітьми, що мають особливі освітні потреби.
У дослідженні здійснено реалізацію трьох емпіричних завдань:
- простежено особливості ставлення молодших школярів до однолітків
із особливими освітніми потребами;
- проаналізовано ставлення дітей з особливими освітніми потребами до
своїх однокласників в умовах інклюзивного навчання;
- розроблено програму гуманізації і гармонізації стосунків у
інклюзивних класах.
Встановлено, що у системі дитячих стосунків немає різких протистоянь, однолітки позитивно ставляться до дітей з особливими освітніми потребами, хоча у самосприйняття інвалідизованої дитини є негативні установки, що перешкоджають її входженню у спільноту.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романчук К.Є. Психологічні особливості взаємодії молодших школярів з дітьми з особливими потребами : дипломна робота (освітнього рівня "Бакалавр") / К.Є.Романчук ; наук. керівник В.І.Безлюдна ; рецензент О.В.Іванюта. - Рівне : РДГУ, 2020. - 85 с.
Ключові слова: взаємодія, стосунки, дитяча спільнота, інклюзивне навчання
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 27 Жов 2021 08:42
Останні зміни: 27 Жов 2021 08:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9707

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу